Seraph Najnovšie Di2 A Mechanické Kompatibilné Vnútorné Kábel BB386 Disk Uhlíkových Vlákien T1000 Cestnej Rám TT-X22

€465.26 €553.88
  • w37124
  • Skladom

Vložiť do košíka


Cena nezahŕňa cez nápravu, prosím, kupujte, ak ju budete potrebovať.

Ak si objednáte, prosím, povedzte mi, veľkosť integrované riadidlá

Riadidlá majú veľkosť: 90*400mm/90*420mm/90*440mm 100*400mm/100*420mm/100*440mm 110*420mm 120*400mm/120*440mm

Tento rám môžu byť všetky vnútorné kábel . externý kábel . DI2 . ( časti zahŕňajú všetky ) prijaté rám . môžete si vybrať diely montáž na rám . Cena zahŕňa : Rám+Fork+Sedlovka +Slúchadlá+ +riadidlá

informácie

Typ: TT-X22 (disk cestnej rámu ) Na Frameset: Rám+Fork+Sedlovka +Slúchadlá +riadidlá Materiál: karbónová T1000 UD carbon Väzba: UD Hmotnosť Rámu: O 1080g±40 g (Veľkosť 52 ,Jasne Kabát) Hmotnosť Vidlica: Cca 380g±20 g (Jasne Kabát) Dostupné Veľkosti: 46/49/52/54/56 cm Headset Veľkosť: 1-1/2 až 1-1/2 zúžené integrované Vhodné stredová: BB386 Brzdy Model: Kotúčová Brzda (100*12/142*12) Maximálny Pneumatiky: 28mm Vhodné Prehadzovačka: Di2 A Mechanické Oboch Prehadzovačku Smerovanie: Interný Kábel Príručka Vidlička Káblová: Interný Kábel Vlastné Dane A Dovozného Cla : Kupujúci Uhradí Poplatky Kábel : Všetky Interné kábel Trh: Európa, Severná Amerika, Ázia Pôvod: Guangdong, Čína Záruka: 2 Roky

Geometria

Rám detail obrázkov

Riadidlá detail obrázkov

Hot-predaj

Foctory test

SGS správa

Doprava

FAQ


  • Brzda typ: Kotúčové Brzdy (100*12/142*12)
  • Použitie: Cestné Bicykle
  • Sedlovka Hmotnosť: 231 g
  • riadidiel hmotnosť: 441g
  • BB: bb386
  • Názov Značky: SERAPH
  • Skladacia: No
  • Pôvod: CN(Pôvodu)
  • vidlica hmotnosť: 319g
  • Číslo Modelu: TT-X22
  • Materiál: uhlík
  • Hmotnosť: 1057/+-40g
  • Povrch Spracovanie Režim: Matný
  • Kompatibilita: externý kábel/vnútorný kábel /Di2


Štítky: vias karbónový rám, oxid disk rám cesty, rám foto, karbónový rám 2019 cesty, bicycl rám, 27.5 karbónový rám, ženy cestnej bike rám, rám seraph, bicykel chrome, bicykel karbónový rám cesty.

Ziza Zor
2021-01-24
3/5
- the thread in the fork had to be recut, the through axle wouldn't have gone in otherwise - there is a very small dent in the frame (doesn't bother be too much, it can only be seen in some lighting) - the fit of the rear wheel is quite tight around the through-axle on the left side - the screw of the derailleur hanger sticks out a bit into the rear through-axle contact area and had to be filed down about 1mm - the seats for the headset bearings are not quite concentric. if I push the fork flush into the bottom headset bearing, the steering tube touches the back of the top headset bearing Overall, it doesn't scream quality an any way but it can be worked with. I like the actually better than expected tire clearence (there's still 2-3mm space with 28mm tires and 17C rims). I haven't pressed in the BB so there might be another surprise. I would've acutally preferred the Pressfit standard (41x86.5) over BB386EVO (46x86.5) as these BBs are cheaper.

Napísať recenziu

Súvisiace produkty